bogis

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda B - 30 april 2012 15:53

Har vatr i stan med familjen på fm, hittade två skal till min bebis, ett par blåa shorts på hollister, ett par skor och lite underkläder. :) Om ca typ 5 minuter kommer wilma hit, hon ska äta här och så ska vi åka till en annan familj och sen till en brasa i segeltorp! :) Det blir kul! puss!


 

haha vad ful!

Av Amanda B - 30 april 2012 15:53

Har vatr i stan med familjen på fm, hittade två skal till min bebis, ett par blåa shorts på hollister, ett par skor och lite underkläder. :) Om ca typ 5 minuter kommer wilma hit, hon ska äta här och så ska vi åka till en annan familj och sen till en brasa i segeltorp! :) Det blir kul! puss!


 

haha vad ful!

Av Amanda B - 29 april 2012 12:18

Ska dra på träningen snart! ska bli kul. Idag har jag bara vart hemma och gosat med vovarna! En av min syrras kompis som sov här hade med sig sin hund, den är bara så sööt så det finns inte!


Av Amanda B - 28 april 2012 22:41

  199 kr Gina tricot  


 tänker matcha den mad ett par färgglada skor med liten klack, smycken och kanske en tunn kofta

Av Amanda B - 28 april 2012 22:32

är hemma nu efter en fullbokad dag! Började med att åka till täby och tittade på min syrra. Tittade lite i täby C och hittade en klänning till skolavslutningen och en tröja på hollister! :) (visar sen) Sen åkte jag och pappa hem till farmor och farfar och åt  middag och tittade lite på tv och så, nu är jag hemma men får hålla mig på rummet för min syrra har party! haha!¨


I morgon blir det nog träning för min del, i fyra timmar i värdens tråkigaste hall men alla måste vara där eftersom vi har uppvisningg nästa helg :) puss!


 


haha omg... -gammal-

Av Amanda B - 28 april 2012 09:38

Snälla sommar kom nu! kom till mamma! Jag vill till landet och vara med alla mina kompisar! Vi har alltid så j'vla kul! Älskar alla där (som kompisar) ! Är trött på våren nu, vill ha sommar! bada, sola, åka båt,shorts, musik, sol, kompisar, INGEN SKOLA!  Där mitt landställe är e de bästa stället man kan ha ett landställe på! Vill dit nu! <3


 

Av Amanda B - 28 april 2012 09:30

Hej allihoppa, sorry för att bloggningen inte var på topp igår men jag var upptagen hela dagen! :( Nu ska jag göra mig i ordning o så för kl 11 ska jag mamma o syrran åka till täby för att titta på min syrra som ska tävla. syrran måste vara där tidigare så jag och mamma ska titta lite i centumet där, hörde att det fanns hollister där :0 haha men jag vet inte


Glöm inte att kommentera mycket, jag blir väldigt glad då, haha det där lät töntigt men a..


puss! ¨


 

maja o jag! lite konstig skärning på bilden..

Av Amanda B - 26 april 2012 15:50

Snälla vill någon hjälpa mig att få flera läsare samtidigt som jag hjälper er, haha??

Säg till så kör vi ett länkbyte! ;)

Presentation


HEj det är jag som är amanda! jag kommer blogga om mitt liv i kunskapskolan och som djurgårdare! hoppas ni stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Senaste inläggen

Omröstning

Favorit affär?
 Hollister
 Gina Tricot
 H&M
 Bik bok
 Lindex
 New Yorker
 Stadium
 Polarn o Pyret
 Glitter
 Ur och pen
 Kaphal
 Ica
 JC
 Kicks
 Cubus

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards