bogis

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Amanda B - 20 april 2012 20:09

Beställde hem en hoodie och en jacka från Hollister för ett tag sen som skulle ha kommit i måndags, men dem har inte kommit en??? Nån som har beställt från Hollister förut som vet ungifär hur lång tid det tar eftersom det som stod på hemsidan ej värkar stämma?!

Av Amanda B - 20 april 2012 18:46

Hej alla söta! bloggningen har ej vart på top idag men det är ju fredag ;) Vaknade och såg... regn -.- fast det är ganska mysigt om man är inne! åkte till skolan och den rullad epå som vanligt, gick hem, gick en låååång prommis med voven och så skulle jag göra läs läxan.... då har jag glömt boken i skolan! FUCK! (sorry) Och den är tills på måndag! man skulle läsa jävla 85 sidor i värdens dråkigaste bok men typ en miljard ord på varje sida.. och jag hade bara läst till sidan 30.. så i morgon blir det en tur till biblioteket!


snart är det fotboll på tv DIF-Mjällby, Heja DIF! den börjar om 8 minuter så jag måste dra! puss! <3


 

en bild som pappa har tagit på Kasper Hämäläinen som spelar i DIF! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEj det är jag som är amanda! jag kommer blogga om mitt liv i kunskapskolan och som djurgårdare! hoppas ni stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Senaste inläggen

Omröstning

Favorit affär?
 Hollister
 Gina Tricot
 H&M
 Bik bok
 Lindex
 New Yorker
 Stadium
 Polarn o Pyret
 Glitter
 Ur och pen
 Kaphal
 Ica
 JC
 Kicks
 Cubus

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards