bogis

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Amanda B - 3 maj 2012 17:41

Är sjukt taggad för i morgon, då kommer Lmfao till grönan, klart ska jjga dit! :P Kommer typ inte se något för det kommer vara sjukt mycket folk men man kan ju skryta lite efter,

 jag har vart på en LMFAO konsert ;P haha..


Ska plugga nu, så jag kan inte gå med på fotbollen, :( Mén eftersom jag har billjetter till alla så kommer det ju nya matcher att gå på, snart är det ju derby! :) I morgon har jag diskjour i skolan så jag kommer inte ha någon tid till att plugga då, kanske hinner redovisa eng men vi få se, man kan ju alltid hoppas! Är klar med ett uppdrag som ska lämnas in i morgon så det är ju skönt!

Eftersom det är ganska mycket nu i skolan så blir det inte så mycket bloggning, försöker så fort jag har tid!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEj det är jag som är amanda! jag kommer blogga om mitt liv i kunskapskolan och som djurgårdare! hoppas ni stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Omröstning

Favorit affär?
 Hollister
 Gina Tricot
 H&M
 Bik bok
 Lindex
 New Yorker
 Stadium
 Polarn o Pyret
 Glitter
 Ur och pen
 Kaphal
 Ica
 JC
 Kicks
 Cubus

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards